Wstęp musi być, potem rozwinięcie i zakończenie

Witam Was,
tak się składa, że w wykształcenia jestem humanistą (nie polonistą!), a konkretniej pedagogiem, ale wszyscy już wiemy, że chleba z tego nie ma, a status bezrobotnego może zacząć nudzić nawet największych leni...

Leniem jestem, bezrobocie od pukać mnie się nie tyczy, bo od zawsze lubiłam psuć komputery.
Ps. Z lenistwa poszłam do ogólniaka bo był bliżej mojego miejsca zamieszkania niż liceum profilowane o specjalizacji informatycznej.

Więc kocham i pedagogikę i informatykę.

Jako informatyk samouk, narodzie ślę Ci przesłanie: Komputer nie jest jak kobieta, posiada instrukcje obsługi. :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

POLECANE POSTY

Serce komputera - procesor

Tak, tak komputer ma serce, a jest nim procesor. Czy przeciętny użytkownik winien dużo wiedzieć o procesorach? Myślę, że powinno mu wystarcz...